منشور اخلاقی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان
ما کارکنان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان در راستای تکریم ارباب رجوع و برای حفظ کرامت انسانی و اعتلای منزلت اخلاق حرفه ای هم پیمان می شویم که مجری اصول منشور اخلاقی زیر باشیم از اینرو
براین باوریم که :
1- رمزموفقیت شرکت در گرو رضایت مشتریان است لذا خویشتن داری، نظم و آراستگی، وقت شناسی، رعایت ادب و نزاکت، وجدان کاری، صداقت و عدالت را در برخورد با آنان سرلوحه کار خود قرار می دهیم.
2- کارکنان متعهد و مجرب از سرمایه های اصلی شرکت می باشند و تردیدی در اثر گذاری پندار، رفتار و کردار آنها در مراجعین نداریم.
3- احترام و ارج نهادن به خلاقیت و بهره وری کارکنان، شکوفایی شرکت را بدنبال خواهد داشت .
4- ایمنی و سلامت همکاران در انجام وظایف و فعالیتهای شرکت در اولویت اول قرار دارد.
5- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مشتریان از بسترهای تعالی شرکت بوده و ما به هنگام ارایه خدمت به این ویژگی پایبندیم.
6- تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به انجام امور محوله و تلفیق آن با دانش روز از اهم وظایف سازمانی ما می باشد.
7- خروج از روزمرگی و ایجاد پویایی و بهبود مستمر عملکرد از وظایف ذاتی و هدف همیشگی ماست.
8- از نظرها و پیشنهادها و انتقادهای سازنده مراجعین در راستای بهبود مستمر فرآیندها، ارتقاء ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی استقبال نماییم.
9- اشاعه فرهنگ و ارزشهای صنعت آب از وظایف ماست و باید در این راستا تلاش نماییم.
10- از شایعه سازی، تهمت و هرگونه اقدامی که صمیمیت و اعتماد کارکنان را تضعیف کند پرهیز کرده و محرم و امین اسرار شرکت و مراجعه کنندگان باشیم.
11- مشاورین، پیمانکاران و تأمین کنندگان کالا و خدمات، شرکای ما در تحقق اهداف و رسالت شرکت هستند بنابراین حمایت، توسعه و بهبود روابط با آنان را از وظایف خود می دانیم.
مدیریت شرکت نسبت به استقرار ارزش های فوق متعهد است و لازم می داند تمامی کارکنان شریف شرکت رعایت آنها را تکلیف سازمانی خود قلمداد نمایند.
مهران محمدحسن زاده
عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل